Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Garancia

 

Garanciális feltételek

Termékeink túlnyomó részben gázkészülék-alkatrészek, mely készülékek javítását, karbantartását csak érvényes gázszerelő igazolvánnyal rendelkező, szakképzett, a készüléket jól ismerő szakember végezheti. A készülékekben egyidejűleg víz, gáz és elektromos áram is jelen van, így megfelelő szakértelem, képzettség hiányában annak javítása tilos, és életveszélyes. Amennyiben nem ilyen szakember végezte a javítást, az alkatrészre semmiféle garanciát nem vállalunk. Reklamáció esetében kérjük a szakszerelő által kiállított beépítési munkalap, és a beépítési szolgáltatás számlájának másolatát postai vagy elektronikus úton elküldeni a hibajelenség szakszerű leírásával. A visszaküldött alkatrészeket minden esetben bevizsgáljuk.


HIVATALOS  MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő, jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre,

2021. január 1-jétől az alábbiak szerint változik a kötelező jótállás:

  • 10 és 100 ezer Ft között: marad az 1 év kötelező jótállás.
  • 100 és 250 ezer Ft között: 2 év kötelező jótállás lesz.
  • 250 ezer Ft fölött: 3 év kötelező jótállás lesz.

A jótállási idő kezdete a számla kiállitásának dátuma.
    
Garanciális igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    a termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel;
-    a  számla egy példánya
-    beépítési munkalap, és szakvélemény érvényes gázszerelő igazolvánnyal rendelkező szakember által kiállítva


A garanciális problémával cégünkhöz behozott alkatrészeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó anyavállalathoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 2-4 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. helytelen tárolás, elfagyás, beázás, mechanikai sérülés, elemi kár, elektromos hálózat hibájából bekövetkező sérülés, szándékos rongálás, szakszerűtlen felhasználás, javítási kísérlet nyomai stb.) esetén a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvéleménye alapján vállalják a cserét.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr email elérhetőségén a központi szakszervizénél. Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a forgalmazó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék cseréjét.
    
Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.   

Amennyiben a szavatossági vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön email elérhetőségén -az ügyfélszolgálaton.

 

Keresés

$(document).ready(function() { //jobb klikk tiltás $(document).on('contextmenu', function(event){ event.preventDefault(); }); });